بازدید بیش از ۱۴۲هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های دیدنی سمنان
کد خبر: 4130011
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

بازدید بیش از ۱۴۲هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های دیدنی سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۴۲ هزار گردشگر از جاذبه‌های دیدنی استان بازدید کردند، گفت: با فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم استان می‌تواند از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

ارسالی// بازدید 142000 گردشگر از جاذبه‌های دیدنی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، امروز، 6 فروردین، در جریان بازدید از مراکز اقامتی شهرستان سمنان با بیان اینکه در پایان تعطیلات هفته اول نوروز ۱۴۲ هزار و ۵۲۲ گردشگر از تأسیسات گردشگری استان بازدید داشته‌اند گفت: با فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم استان می‌تواند از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ۳۷۳ بازدید از تأسیسات گردشگری استان سمنان صورت گرفته است، افزود: خدمات‌رسانی به مسافران همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی رشد این آمار وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ هزار و ۷۳۸ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان اقامت کردند، تصریح کرد: این آمار طی ۱۸ روز گذشته به ثبت رسیده و طبق برآوردها طی این هفته با رشد اقامت مسافران مواجه خواهیم بود.

کرم‌زاده با بیان اینکه ظرفیت گردشگری استان پذیرای سه هزار و ۸۵۲ تخت برای مسافران نوروزی است، اظهار کرد: مسافران می‌توانند در ۱۵ هتل، یک هتل‌آپارتمان، یک متل، پنج مهمان‌پذیر، ۱۹ اقامتگاه سنتی، ۴۴ خانه مسافر، هشت مجتمع گردشگری و ۹۴ اقامتگاه بوم‌گردی و غیره در استان سمنان اقامت کنند.

به گفته وی؛ افزایش قیمت در تأسیسات گردشگری استان سمنان اعمال نشده که در این راستا هدف از این اقدام رضایت مسافران نوروزی از ارائه خدمات سفر در استان سمنان بوده است.

انتهای پیام
captcha