دل‌ها آرام می‌گیرد با برنامه سحرگاهی «دلارام» + صوت
کد خبر: 4130014
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

دل‌ها آرام می‌گیرد با برنامه سحرگاهی «دلارام» + صوت

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده اذانگاهی صبح رادیو قرآن با عنوان «دلارام» تقدیم شب‌زنده داران و سحرخیزان می‌شود.

برنامه رادیو قرآنبه گزارش ایکنا، برنامه اذانگاهی صبح رادیو قرآن با عنوان «دلارام» صبح‌های ماه مبارک رمضان به صورت زنده میهمان خانه‌های شب‌زنده‌داران و سحرخیزان ماه ضیافت الله است.


این برنامه به تهیه‌كنندگی سید نورالدین سجادی و با اجرا و کارشناسی ضیا آذری تا اذان صبح همراه مخاطبان است.

از جمله آیتم‌هایی این برنامه شامل فرازهایی از ابوحمزه ثمالی، مناجات‌های 15گانه مفاتیح الجنان، مدیحه‌سرایی‌ها، استغفار، العفوگویی و مناجات‌خوانی، اناشید و همخوانی متناسب با این ماه، تلنگر نکاتی چون بازنگری در کارها واعمال انجام شده در این ایام، بیان راه‌های استغفار و راهکارهایی برای درخواست‌ها از حضرت حق و دریافت پاسخ از ایشان، فرازهایی از تلاوت‌های ناب، گزیده‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اعمال و فضیلت‌های ماه مبارک رمضان و دعای سحر و... است.


حسن ختام این برنامه شرح و توضیح آیات اذانگاهی و استقبال اذان صبح است. علاقه‌مندان برای استماع این برنامه شبکه رادیویی قرآن می‌توانند هر صبح ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 3 بامداد این برنامه را از رادیو قرآن موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha