انقلاب اسلامی با حضور مردم و نیروهای جهادی به بالندگی رسید
کد خبر: 4130023
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

انقلاب اسلامی با حضور مردم و نیروهای جهادی به بالندگی رسید

رئیس جهاددانشگاهی واحد مازندران با اشاره به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم و نیروهای جهادی به بالندگی رسید و در جنگ اقتصادی جهاددانشگاهی هم با تمام توان و ظرفیت‌های موجود با فرامین رهبری و دولت قوی همراه است.

محمد رضا شافعیان

محمدرضا شافعیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، با تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: تقارن بهار طبیعت و ماه بندگی دو فصل جدید از حیات دوباره است، امیدواریم در این فرصتی که خداوند به ما عطا کرده است در اعمال و گفتار موجبات رضایت حق را فراهم کنیم.

وی افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» مطرح شده است، جهاددانشگاهی مازندران طبق رسالتی که برعهده دارد با استفاده از توانمندی‌های موجود برای تولید و اشتغال پایدار گام برداشته است.

شافعیان تصریح کرد: در سال‌های اخیر رهبری در شعار سال به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال توجه جدی داشتند و امسال نیز در ادامه همان موضوع مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار دادند. از این‌رو با توجه به تنوع نیازهای جامعه جهاددانشگاهی در بحث مشاغل خانگی به‌طور جدی ورود پیدا کرده و طرح‌های متعددی ارائه داده است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد مازندران با بیان اینکه جهاددانشگاهی تاکنون در زمینه آموزش‌های مختلف توانسته نیروهای کار آزموده‌ای را به مهارت‌های مختلف مجهز کند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با زیرساخت‌های علمی که در کشور دارد در حوزه پژوهشی به‌ویژه در بخش کشاورزی، آبزیان و گیاهان دارویی اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی اشتغال در قرن جدید را توام با تکنولوژی نوین دانست و گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند برای رشد تولید طرح‌های تحقیقاتی کاربردی را به دستگاه‌های اجرایی مختلف ارائه کند. بحث «مهار تورم» که در شعار سال، اولویت کلام رهبری قرار دارد نشانگر این است که ایشان در این خصوص دغدغه دارند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد مازندران تأکید کرد: جهاددانشگاهی طرح‌های بسیاری را برای جلوگیری از خروج ارز و رونق اقتصادی با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در اختیار دارد، این ظرفیت‌ها در مسائل اقتصادی کشور و تأمین معیشت جامعه اثرگذار است.

وی در پایان با اعلام اینکه این نهاد علمی آمادگی دارد همراه با سایر دستگاه‌های اقتصادی در جهت تحقق شعار سال گام بردارد، گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم و نیروهای جهادی به بالندگی رسید در این جنگ اقتصادی هم جهاددانشگاهی با تمام توان و ظرفیت‌های موجود با فرامین رهبری و دولت قوی همراه است.

انتهای پیام
captcha