برگزاری مسابقه قرآنی روزانه در ماه رمضان
کد خبر: 4130025
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

برگزاری مسابقه قرآنی روزانه در ماه رمضان

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان از برگزاری مسابقه قرآنی توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان به شکل روزانه خبرداد.

مسابقه قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان

محترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان از برگزاری مسابقه قرآنی توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان به شکل روزانه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقه روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق لینک https://tocif.ir/addon/golestan.aspx می‌توانند به سؤالات قرآنی پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کرده و برنده روزانه این مسابقه قرآنی شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان بیان کرد: این مسابقه با همکاری مؤسسات قرآنی گلستان، اتحادیه مؤسسات قرآنی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف گلستان برگزار می‌شود که تاکنون استقبال خوبی از قرآنیان گلستان از این مسابقه شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان همچنین از برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی ویژه بانوان خبر داد و گفت: این دوره در ایام ماه مبارک رمضان با حضور دکتر دریاباری مدرس جامعه الزهرا حوزه علمیه قم در ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.
 قلی‌پور با بیان‌اینکه این دوره در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه به همت اداره اوقاف ناحیه یک گرگان و مرکز افق حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) و تشکل‌های قرآنی  استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha