محافل متعدد قرآنی در نقاط مختلف سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4130082
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

محافل متعدد قرآنی در نقاط مختلف سمنان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مجالس و محافل و نیز مسابقات قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان بهار قرآن در نقاط مختلف این استان خبر داد.

ارسالی// محافل متعدد قرآنی در نقاط مختلف سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره کل، 7 فروردین، از برگزاری مجالس و محافل و نیز مسابقات قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان بهار قرآن در نقاط مختلف این استان خبر داد.

وی ادامه داد: این محافل با حضور گسترده علاقمندان به قرآن در شهرها و بخشهای مختلف و با مشارکت موسسات قرآنی و یا دوستداران فرهنگ قرآنی در این فضا و مجالس خانگی برگزار می‌شود.

نورمحمدی با بیان اینکه در این ارتباط برنامه جزءخوانی قرآن کریم همه روزه در سالن اجتماعات دارالقرآن مهدیشهر در حال برگزاری است اظهار کرد: این برنامه از ساعت 17 تا 18 ویژه برادران و 11 تا 12 همراه با نماز جماعت ظهر ویژه خواهران برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در موسسه قرآنی تبیان شاهوار شاهرود را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: این برنامه نیز همه روزه از ساعت 10:30 تا 12 همراه با تفسیر، احکام، اخلاق و سبک زندگی در موسسه قرآنی تبیان شاهوار واقع در خیابان مزار کوچه واعظی نیا در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha