اعلام فراخوان هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی»
کد خبر: 4130125
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

اعلام فراخوان هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی»

هفدهمین دوره مسابقات «سفیر مهربان» یادبود استاد مرحوم علی اربابی برگزار می‌شود.

هفدهمین دوره مسابقات سفیر مهربان یادبود استاد مرحوم علی اربابیمهدی کارگری، دبیر برگزاری مسابقات قرآنی سفیر مهربانی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: هفدهمین دوره مسابقات سفیر مهربان یادبود استاد مرحوم علی اربابی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش آقایان در سه گروه پایین ۱۷ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، ۱۷ تا ۵۰ سال در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل و پیشکسوتان (۵۰ سال به بالا) در رشته قرائت تحقیق برگزار خواهد شد.

کارگری بیان کرد: این دوره از مسابقات ویژه بانوان صرفا در رشته مفاهیم سوره مبارکه یاسین (ترجمه الهی قمشه‌ای) انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان رشته حفظ می‌توانند در صورت علاقه‌مندی رشته دیگری نیز ثبت‌نام کنند،  ادامه داد: شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق و ترتیل در مرحله مقدماتی، با اجرای قطعه سوره نحل، آیه ۷۷ تا ۷۹ (ویژه رشته تحقیق) و سوره انعام، آیه ۱۶۰ تا ۱۶۴ (ویژه رشته ترتیل) تا نیمه ماه مبارک رمضان فرصت دارند، فایل ارسالی را از طریق ایتا و بله به شماره 09361095161 ارسال کنند.

کارگری اضافه کرد: داوطلبان رشته حفظ نیز تا هفدهم رمضان فرصت دارند از طریق تماس و یا ارسال پیامک و پیام در ایتا و بله به شماره 09361095161 در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی درباره نحوه حضور بانوان در این مسابقه گفت: داوطلبان می‌توانند سوالات را از دهم رمضان المبارک در کانال ایتا و تلگرام به نشانی e5tanlavizan دریافت کنند و پاسخ‌های خود را تا ۲۵ رمضان از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۲۵۳۸۸۱۵۴ ارسال کنند. 

کارگری با اشاره به اینکه متسابقان هنگام ارسال فایل‌ها و پاسخنامه مشخصات فردی را همراه با تلفن همراه یا ثابت ارسال کنند، یادآور شد: مرحله مقدماتی و نیمه نهایی آقایان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha