اجرای طرح «ارتقای امنیت» در سمنان
کد خبر: 4130301
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

اجرای طرح «ارتقای امنیت» در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت در استان اجرا شد، افزود: بعد از تعطیلات نوروزی نیز اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری متخلفان تشدید خواهد شد.

ارسالی// اجرای طرح «ارتقای امنیت» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان، امروز، 8 فروردین در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طرح ویژه ارتقای امنیت در استان سمنان اجرایی شد، گفت: این طرح بر مبنای ارتقای امنیت برخورد با سارقان و برخورد با اراذل اوباش و فروشندگان مواد مخدر در یگان ویژه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح به نام ارتقای امنیت موسوم به شهید احسان پای خسته در سراسر استان اجرایی شده که با رمز یا امیرالمؤمنین(ع) در استان، همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه برخورد با سارقان محدود به این ایام نشده و بعد از تعطیلات نوروزی نیز اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری متخلفان تشدید خواهد شد، متذکر شد: برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در کنار اراذل اوباش و سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

موقوفه‌ای اظهار کرد: در طرح ارتقای امنیت با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد شد و یکی از رسالت‌های مهم پلیس مقابله بدون مماشات با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به خصوص شهروندان است.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha