شرکت ۲۱۰ خانواده سمنانی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4134522
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

شرکت ۲۱۰ خانواده سمنانی در پویش «ستاره‌های زمین»

مسئول کارگروه قرآنی امام عصر(عج) استان سمنان با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در استان گفت: تاکنون ۲۱۰ خانواده سمنانی در این پویش شرکت کرده‌اند.

پویش «ستاره های زمین»

محترم میرحاج، مسئول کارگروه قرآنی امام عصر(عج) استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای قرائت قرآن در منازل است گفت: پویش ستارگان زمین در استان سمنان با موضوع جلسات خانگی قرآن درحال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون 210 خانواده سمنانی در این پویش شرکت کرده‌اند، گفت: محور امسال این پویش همخوانی سوره مبارکه قدر بر سر سفره افطار و سحری است که در این راستا ۱۱۴ کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود. 

به گفته میرحاج خانواده‌هایی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می‌توانند با قرائت سوره قدر در پای سفره افطار، یک عکس یا فیلم بگیرند و به آدرس setare114.ir ارسال کنند و یا با ارسال عدد ۸ به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: با اجرای این پویش درصدد آن هستیم که قرآن به جمع خانوادگی ما راه یابد و این جریان تمرینی باشد تا پس از ماه مبارک نیز این قرائت قرآن در منازل ادامه یابد.

میرحاج از شناسایی ۹۰۰ جلسه خانگی قرآن در سطح استان خبر داد و افزود: امید است با شرکت در پویش ستاره‌های زمین و تلاوت قرآن و اجرای جلسات خانگی بتوان نسل جوان و جامعه را تقویت نموده و از آسیب‌های اجتماعی کاسته شود.

وی با بیان اینکه خانه و مسجد مهمترین اماکن برای نهادینه‌سازی فرهنگ جلسات قرآن است افزود: با برگزاری جلسه‌های خانگی قرآنی، جوانان هر محله را باید در مسیر قرآن تربیت کنیم.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha