عفو عید فطر رهبر انقلاب شامل برخی زندانیان سمنانی شد
کد خبر: 4136047
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

عفو عید فطر رهبر انقلاب شامل برخی زندانیان سمنانی شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از ابلاغ اسامی مشمولان عفو عید سعید فطر مقام معظم رهبری، به مراجع قضائی و سازمان زندان‌های استان خبر داد.

ارسالی// عفو عید فطر رهبر انقلاب شامل برخی زندانیان سمنانی شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دادگسترس استان، محمدجعفر عبدالهی، مدیر کل، شب گذشته، 3 اردیبهشت، از ابلاغ اسامی مشمولان عفو عید سعید فطر استان به مراجع قضائی و سازمان زندان‌ها خبر داد.

وی ادامه داد: این شمول بعد از رأفت اسلامی پدرانه مقام معظم رهبری نسبت به افراد حائز شرایط معرفی شده به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه صورت گرفته است.

عبدالهی متذکر شد: به مسئولان قضائی تأکید شده در مرحله اول با سازماندهی تیم‌هایی متشکل از کارکنان اجراهای احکام کیفری مراجع قضائی و زندان‌ها، افرادی که با اعمال عفو و تخفیف مجازات، محکومیت آنان منتهی به آزادی می‌شود بلافاصله اقدام و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر زمینه بازگشت آنان به آغوش خانواده‌ها را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: در مرحله بعدی این اطمینان خاطر به مشمولان تخفیف و تبدیل مجازات به حبس داده می‌شود که پرونده آنان بررسی و نتیجه اعمال استحقاق عفو به مشمولان ابلاغ و از مجازات آنان کاسته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha