برگزاری ویژه‌برنامه هفته معلم در یک هزار مدرسه سمنان
کد خبر: 4138236
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

برگزاری ویژه‌برنامه هفته معلم در یک هزار مدرسه سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ویژه‌برنامه هفته بزرگداشت مقام معلم در ۱۰۰۰ مدرسه استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این مهم ارزش‌گذاری به منزلت معلم و فرهنگ‌سازی آن است.

ارسالی// برگزاری ویژه برنامه هفته معلم در 1000 مدرسه سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، عادل خالقی ثمرین، مدیرکل این اداره، عصر روز گذشته، 12 اردیبهشت با بیان اینکه هزار مدرسه استان میزبان برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم است، گفت: تکریم جایگاه و منزلت مقام معلم هدف اصلی برگزاری این مراسم‌ها است.

وی افزود: هزار تجلیل از معلمان استان سمنان انجام می‌شود که در این راستا با انجام این گونه اقدامات به نوعی تجلیل از مقام معلم در جامعه فرهنگ‌سازی و نهادینه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تکریم مقام معلم نباید تنها مختص دوازدهم اردیبهشت و هفته معلم باشد، اظهار کرد: به نوعی در تلاشیم تا این حرکت نمادین به نوعی در جامعه بسط پیدا کند که هر روز، روز تکریم معلمان باشد.

خالقی متذکر شد: در هفته معلم باید اندیشه‌های شهید مطهری به عنوان معلم نمونه در اخلاق بازنشر شود که آشنا کردن نسل امروز با تفکر شهید مطهری و شناساندن الگوها دیگر رویکردی که در این مراسم‌ پیگیری می‌شود.

به گفته وی به دنبال بیان ارزش‌های اسلامی در انسان میان دانش‌آموزان هستیم تا این مهم بتواند نسل فردای آینده‌ساز کشور را با این مفاهیم آشنا کند.

انتهای پیام
captcha