جشنواره روابط عمومی‌های استان سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4138477
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

جشنواره روابط عمومی‌های استان سمنان برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان از برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: در راستای اهمیت تبیین گفتمان دولت، تقویت ساختار روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این جشنواره برگزار می‌شود.

ارسالی// روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در تبیین دستاوردهای دولت نقش مهمی دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، عصر روز گذشته، 13 اردیبهشت در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان از برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: در راستای اهمیت تبیین گفتمان دولت، تقویت ساختار روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این جشنواره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به‌کارگیری شفافیت در امور در راستای افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، یکی از اولویت‌های استان در سال جاری است که در این راستا نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در بحث تبیین دستاوردهای دولت بسیار مهم است.

معاون استاندار سمنان تبیین شاخص‌های ارزیابی و جمع‌آوری مستندات را از اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برشمرد و افزود: روابط عمومی‌های فعال و برتر در جشنواره روابط عمومی‌ها در استان، تجلیل خواهند شد.

ریواده با بیان اینکه فساد ستیزی یکی از شعارهای دولت است که در عمل در تمامی اقدامات در سطح استان در سال‌جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد، متذکر شد: خبرگزاری‌های استان، فرماندهان عرصه جهاد تبیین هستند و از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برخوردارند که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم.

به گفته وی؛ در گرامیداشت دهه کرامت و تکریم مقام دختر، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری برنامه‌های فاخر با بهره‌گیری از مشارکت اجتماعی و حضور مردم، انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha