توجه به معیشت مردم ضرورت جامعه است
کد خبر: 4138673
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
نماینده ولی فقیه در سمنان:

توجه به معیشت مردم ضرورت جامعه است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه توجه به معیشت مردم ضرورت جامعه است، گفت: افزایش رفاه کارگران یکی از موضوعاتی است که مسئولان ما باید در راستای آن گام بردارند.

خبر عکس متن ندارد//  توجه به معیشت مردم ضرورت جامعه است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به روز جهانی کارگر گفت: افزایش رفاه کارگران یکی از موضوعاتی است که مسئولان ما باید در راستای آن گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه زمانی می‌توان به مشکلات کارگران رسیدگی کرد که تولید ما رونق بگیرد، متذکر شد: دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید گام‌های اساسی برداشته و امیدواریم که بتوانیم شاهد رونق بیش از پیش تولید باشیم.

امام جمعه سمنان ادامه داد: تجلیل ما از کارگران نباید صرفاً کلامی باشد که بر این اساس دولت با برنامه‌ریزی خود برای رفع موانع صادرات گام‌های اساسی بردارد تا بتوانیم شاهد رونق تولید و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی و صادرکنندگان نیز باشیم.

حجت‌الاسلام مطیعی به موضوع مهم جمعیت و پیری اشاره کرد و افزود: پیری جمعیت در استان سمنان یکی از موضوعاتی است که باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. مسئولان باید اقدامات لازم را در راستای مقابله با پیری جمعیت به کار گیرند و برای جوانی جمعیت برنامه‌ریزی کنند تا شاهد بروز برخی مسائل اجتماعی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در سمنان معلمان را یکی از پایه‌های اصلی نظام برشمرد و گفت: اقتدار کار نظام به عملکرد و فعالیت معلمان بستگی دارد که مسئولان باید به مشکلات معلمان به‌خصوص وضعیت معیشتی و حقوق صنفی این قشر، توجه داشته و مطالبات فرهنگیان را دنبال کنند.

امام جمعه سمنان در خصوص شهادت حمیدرضا الداغی بیان کرد: این شهید با غیرت در برابر منکر ایستاد و نگذاشت تا آسیبی به دختران ما برسد که مجاهدت این شهید والامقام سبب شد تا نام وی همیشه در ذهن مردم ایران اسلامی باقی بماند.

انتهای پیام
captcha