طرح توانمندسازی مشاغل خانگی در سمنان اجرا شود
کد خبر: 4139336
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

طرح توانمندسازی مشاغل خانگی در سمنان اجرا شود

استاندار سمنان قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی را از ارکان رفع محرومیت در استان برشمرد و گفت: طرح توانمندسازی مشاغل خانگی به همت این قرارگاه در استان اجرایی شود.

جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 17 اردیبهشت در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان گفت: پروژه‌ها و اقداماتی که سپاه و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی در آن نقش داشته به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه استان به ویژه در دوران بیماری کرونا، اقدامات گروه‌های جهادی مانند اجرای طرح شهید سلیمانی در پیشگیری این بیماری بسیار مؤثر بود.

هاشمی با بیان اینکه ضروری است که در سال جدید توانمند سازی محرومان در دستور کار قرار گرفته و بستر مشاغل خانگی نیز فراهم شود، اظهار کرد: اشتغال خانگی و روستایی دو پایه و اساس توانمندسازی خانوار محروم است.

حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان نیز یادآور شد: رشد و پیشرفت گروه‌های جهادی بسیار چشمگیر بوده که با افزایش گروه‌ها در همه شهرها و محلات، این امر تبدیل به یک فرهنگ گردیده است‌.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و با اقدامات عمرانی، فرهنگی به نتایج مطلوبی رسیده متذکر شد: اقدامات جهادی با پیوست رسانه‌ای دقیق و انتقال آن به افکار عمومی، ظرفیتی برای ایجاد امیدآفرینی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha