برگزاری دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در گرمسار
کد خبر: 4141379
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

برگزاری دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در گرمسار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در این شهرستان خبر داد.

پوستر دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی»

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن فدایی‌باش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، امروز، 27 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی شنبه، ‌30 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمسار برگزار می‌شود که زمان برگزاری این دوره ساعت 17 است.

فدایی‌باش با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی مباحثی نظیر نماز شیرین، تربیت بدون تنبیه و حفظ قرآن با بازی برای مادران شرکت‌کننده توسط استاد مهدی فاضلی آموزش داده می‌شود اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با نقش واقعی مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی با محوریت خانواده آشنا شدند.

رئیس اداره ارشاد گرمسار برجسته‌ترین نقش مادر را نقش تربیتی و بزرگترین منبع تربیتی را مذهب دانست و افزود: تربیت دینی کودک ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که در آینده نیازمند به ستون پایداری است که هنگام تزلزل به آن متکی باشد و در مسیر رسیدن به هدف دچار لغزش نشود.

به گفته وی مادر باید با کسب مهارت‌های آموزش خداشناسی، قرآن‌آموزی و نمازآموزی در راه تربیت کودک تلاش کند.

انتهای پیام
captcha