تجلیل از مربیان و قرآن‌آموزان در سمنان
کد خبر: 4143117
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

تجلیل از مربیان و قرآن‌آموزان در سمنان

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ۵ مربی قرآن و ۴۰ نفر از برگزیدگان این دوره تحصیلی مؤسسه قرآن و عترت علوی سمنان تجلیل شد.

تجلیل از مربیان و قرآن‌آموزان سمنانی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر روز گذشته، 2 خرداد در مراسم جشن پایان سال تحصیلی نوآموزان مؤسسه قرآن و عترت علوی سمنان با تقدیر از مؤسسات قرآنی که در این عرصه فعالیت دارند، گفت: آموزش کودکان و نوجوانان در این شرایط سنی بسیار دشوار است و باید با ظرافت خاصی انجام شود.

وی  بر رسالت خطیر مؤسسه‌های قرآن و عترت تأکید کرد و افزود: مؤسسه‌های قرآنی با توجه به رسالتی که دارند باید در ارتقای مباحث فرهنگی و به ویژه توسعه فرهنگی دینی و قرآنی در جامعه تلاش نمایند.

عاطفه عاطفی، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت علوی سمنان نیز از فعالیتهای این موسسه گزارشی ارائه داد و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل اجرای سرود، همخوانی و قرائت قرآن به صورت حفظ نیز توسط برخی از قرآن‌آموزان اجرا شد.

یادآور می‌شود موسسه قرآن و عترت علوی سمنان در دو تا سه سال اخیر قریب دو هزار قرآن‌آموز 4 تا شش ساله را تحت پوشش داشته و در زمینه روخوانی قرآن با استفاده از تصاویر آموزش داده است.

در این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پنج مربی قرآنی و 40 نفر از برگزیدگان این دوره تحصیلی تجلیل شد.

در استان سمنان بیش از 40 مؤسسه قرآنی فعالیت دارند که از این تعداد 13 مؤسسه در سمنان فعال هستند.

انتهای پیام
captcha