میدان‌دار اصلی انقلاب مردم هستند
کد خبر: 4144122
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
حجت‌الاسلام مطیعی:

میدان‌دار اصلی انقلاب مردم هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه میدان‌دار اصلی انقلاب مردم هستند،‌ گفت: باید برای خدمتگزاری مطلوب تلاش ویژه خود را بکار گیریم.

حجت الاسلام مطیعیبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، صبح امروز، 7 خرداد در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: همه دغدغه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خدمت و گره‌گشایی از کار مردم، امیدآفرینی و رضایتمندی در بین مردم بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: لازم است تا به سه رویداد ارتحال حضرت امام(ره)، قیام‌خونین ۱۵ خرداد و انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت حضرت امام(ره) توسط مجلس خبرگان با اجرای برنامه‌های مطلوب، بخوبی پرداخته شود.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم، اعجاز خداوند بود، متذکر شد: مانند گذشته میدان‌دار اصلی انقلاب مردم هستند که باید برای خدمتگزاری مطلوب به آنان تلاش ویژه خود را به کار گیریم.

مطیعی با اشاره به اینکه در کنار تاکید بر ضرورت شناخت کامل از مقام عرفانی حضرت امام(ره)، معرفی ابعاد شخصیت و سیره و زندگی امام خمینی(ره) برای جوانان و نسل امروز باید در دستور کار باشد متذکر شد: توطئه‌ها، هجمه‌ها، که دشمنان برای نظام‌ دیده‌اند با این‌گونه اجتماعات میلیونی مردم خنثی خواهد شد.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha