اعزام بیش از ۴ هزار سمنانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
کد خبر: 4144859
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

اعزام بیش از ۴ هزار سمنانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اعزام بیش از چهار هزار نفر از این استان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، روز گذشته، نهم خرداد در چهاردهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به مسافران در تعطیلات خردادماه آمادگی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار نفر از استان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند اظهار کرد: علاوه بر حضور مردم استان در این مراسم هم‌وطنان دیگر استان‌ها برای حضور در این مراسم از جاده‌های استان سمنان عبور می‌کنند.

کرم‌زاده ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به علاقه‌مندان به حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و مسافران، نظارت بر تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی باید در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز یادآور شد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران باید تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در این استان بسیج شوند.

وی افزود: تأمین آب برای مجتمع‌های بین‌راهی، ساماندهی سیستم روشنایی و نظافت پارک‌ها برای اسکان مسافران در این ایام موردتوجه دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

انتهای پیام
captcha