امر به معروف و نهی از منکر به دور از خشونت باشد
کد خبر: 4144862
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
حجت‌الاسلام‌ مطیعی:

امر به معروف و نهی از منکر به دور از خشونت باشد

نماینده ولی‌فقیه در سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به دور از خشونت باشد، گفت: نحوه اجرای این فریضتین به طور مستقیم می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته، نهم خرداد در جلسه شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه ضمن تبریک ایام پربرکت دهه کرامت، گفت: از همه کسانی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنند تا جامعه‌ای مناسب همراه با رعایت شئون اسلامی داشته باشیم، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه ما وظیفه داریم در جامعه به صورت کاملاً درست امر به معروف را اجرایی کنیم که در این راستا امر به معروف و نهی از منکر باید به دور از خشونت باشد زیرا نحوه اجرای آن به طور مستقیم می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی در جامعه داشته باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم استان مردمی متدین هستند، افزود: با توجه به این مهم، باید به این موضوع اهمیت داده شود. با توجه به هوشیاری مردم دین‌دار استان، مسلماً اقدامات دشمن در حوزه مقابله با پوشش و حجاب زنان، مانند گذشته نتیجه‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به اینکه اقدامات و همفکری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید مشاهده شود، افزود: این اقدامات به اطلاع عموم مردم برسد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز اظهار کرد: در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، حجاب و عفاف، باید مانند گذشته با اقدامات قابل‌توجه، تمهیدات دشمن برای پیشروی در این حوزه را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اینکه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع حجاب از مهم‌ترین موارد این حوزه است گفت: باید با اقدامات مناسب این امر محقق شود.

معاون استاندار سمنان متذکر شد: آموزش از نیازهای این حوزه است و در دستگاه‌های اجرایی نیز این آمادگی وجود دارد تا آموزش‌ها به کارکنان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha