ارائه ۹۶۰۰ خدمت حمایتی به مددجویان سمنانی
کد خبر: 4145025
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

ارائه ۹۶۰۰ خدمت حمایتی به مددجویان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: مددجویان این نهاد در دهه کرامت از بیش‌ از ۹ هزار ۶۰۰ برنامه حمایتی بهره‌مند شدند.

محمد حسن ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، امروز، 10 خرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مددجویان این نهاد  در ایام دهه کرامت از بیش از ۹ هزار ۶۰۰ برنامه حمایتی بهره‌مند شدند، گفت: در این بازه زمانی در سراسر استان توزیع یخچال و لباسشویی بین نیازمندان و مددجویان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت در سراسر استان دو میلیارد تومان هزینه اجاره خانه به نیازمندان پرداخت شده که در این راستا دو هزار و ۶۰۰ نفر از نیازمندان استان از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) با بیان اینکه در روزهای دهه کرامت ۶۹ کمک هزینه ازدواج نیز در استان پرداخت شده یادآور شد: برگزاری اردوی مادران و دختران با حضور ۶۰۰ نفر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت بود.

ذوالفقاری با بیان اینکه در ایام دهه کرامت ۱۹۵ تخته فرش به ارزش بیش از دو میلیارد تومان بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده متذکر شد: تأمین هزینه شش هزار نسخه درمانی یکی دیگر از اقداماتی بود که در ایام دهه کرامت با کمک خیران و مردم نیک‌اندیش استان صورت گرفت چهار هزار مورد از این نسخه‌ها بیماران صعب‌العلاج بودند.

انتهای پیام
captcha