سیره رضوی را در ابعاد اجتماعی و فرهنگی تببین کنیم
کد خبر: 4145204
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

سیره رضوی را در ابعاد اجتماعی و فرهنگی تببین کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تبیین سیره رضوی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی، مورد نیاز جامعه است که اقدامات باید مبتنی بر علم و عملیاتی باشد.

مشهد مقدس- حرم مطهر امام رضا (ع)

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، امروز، یازدهم خرداد، در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان سمنان در سالن غدیر استانداری، گفت: ضرورت دارد تا بحث ارتقاء نشاط اجتماعی و رضایمتندی عمومی در سطح‌ جامعه در سال جاری، اولویت اصلی و جدی کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده باشد و در این‌حوزه سیاستگذاری شود.

وی با بیان اینکه بحث‌ کتابخوانی و توجه به آن باید در سبک زندگی به عنوان یک فرهنگ ارزشمند نهادینه و در سبد خانوار دیده شود، افزود: دسترسی آسان به کتاب در استان تقویت شود.

ریواده ادامه داد: پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد طمع دشمنان قرار گرفته که باید افزایش نشاط و رضایتمندی عمومی در دستور کار کارگروه اجتماعی سمنان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه اقدامات لازم در حوزه تبیین فرهنگ رضوی و برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان با همراهی و همکاری تمامی دستگاههای عضو کارگروه انجام‌گیرد، افزود: تبیین سیره رضوی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی، مورد نیاز جامعه است که اقدامات باید مبتنی بر علم و عملیاتی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از وظایف کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده پایش وضعیت اجتماعی و فرهنگی‌ جامعه و تولید محتوای متناسب با آن است که توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از این سیاستها است.

انتهای پیام
captcha