خودباوری مردم دسیسه دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 4145746
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

خودباوری مردم دسیسه دشمنان را خنثی کرد

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور با تکیه بر باور به مردم، باور به خدا و همچنین خودباوری بر دسیسه دشمنان فائق آمد همان‌طور که قبل از آن بر نظام طاغوت فائق آمده بود، گفت: امام خمینی (ره) چهره محبوب ملت ایران بوده و هستند.

حجت الاسلام حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسنی، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته، 13 خرداد در مراسم ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد عابدینیه سمنان اظهار کرد: دشمنان فکر می‌کردند که با ارتحال امام (ره) راه انقلاب به بن بست می‌رسد که حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر امام تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی ادامه داد: دشمنان ادعا می‌کردند که با ارتحال امام خمینی (ره) انقلاب به پایان خود نزدیک شده که بر این اساس همدلی و وحدت بلافاصله اثر خود را نشان داد و نگذاشت که دشمنان خوشحالی آنها را تداوم ببخشند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه کشور با تکیه بر باور به مردم، باور به خدا و همچنین خود باوری بر دسیسه دشمنان غلبه کرد متذکر شد: امام خمینی (ره) چهره محبوب ملت ایران بوده و هستند.

حجت‌الاسلام حسنی با اشاره به اینکه عملکرد دولت‌های غیرانقلابی سبب بروز مشکلات برای ما شد، یادآور شد: وضعیت کنونی به‌خاطر عمل نکردن دولت‌های قبل به اقتصاد مقاومتی است.

به گفته وی؛ اگر درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود نداشت ایران ویرانه بود، یادآور شد: جلوگیری از انحراف از آرمان‌های انقلاب یکی از تأکیدات ایشان برای حضور در خط انقلاب است.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha