دشمنان درصدد ناکارآمد نشان دادن توفیقات علمی کشور هستند
کد خبر: 4148167
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
امام جمعه موقت سمنان:

دشمنان درصدد ناکارآمد نشان دادن توفیقات علمی کشور هستند

حجت‌الاسلام عبدوس با بیان اینکه متخصصان ایرانی امروز در بخش‌های مختلفی نظیر تولید علم، پزشکی، نظامی، صنعتی و فناوری به مراحل قابل قبولی در رشد و پیشرفت رسیده‌اند، گفت: دشمنان می‌کوشند تا این توفیقات را از بین ببرند.

حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز، 26 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به آخرین تحولات ملی و بین‌المللی گفت: توطئه‌هایی که در بازه‌های مختلف زمانی علیه جمهوری اسلامی  چیده و اعمال شده، بر این اساس بوده تا نظام اسلامی را ابتدا در منظر مردم و سپس در جامعه جهانی ناکارآمد نشان دهند.

وی افزود: مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان داده و نگذاشته‌اند تا آنها در مسیر پیگیری اهداف شومشان موفق شوند.

عبدوس با اشاره به مشکلاتی که در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد و تلاش‌هایی که در راستای رفع آنها انجام می‌شود، افزود: امروز ایران آن‌چنان اقتداری دارد که در کشورهایی که روزی محل ظهور و بروز استکبار جهانی بود، حضور دارد.

به گفته وی موفقیت‌های کشور امروز پیش چشمان همه مردم جهان قرار دارد و غربی‌ها نمی‌توانند این موفقیت‌ها را ببینید و از این‌رو، در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی پیش می‌روند.

امام جمعه موقت سمنان متذکر شد: ایران امروز نه‌تنها در موضع ضعف قرار ندارد؛ بلکه در شرایطی همراه با اقتدار است و ساخت موشک «فتاح» تنها نشانه‌ای از رشد علمی، فناوری و توانمندی متخصصان ایرانی بود که  مورد توجه دنیا قرار گرفت.

عبدوس با تأکید بر اینکه متخصصان ایرانی امروز در بخش‌های مختلفی مانند تولید علم، پزشکی، نظامی، صنعتی و فناوری به مراحل قابل قبولی در رشد و پیشرفت رسیده‌اند یادآور شد: دشمنان می‌کوشند تا این توفیقات را از بین ببرند.

انتهای پیام
captcha