انقلاب اسلامی توانست خواص بی بصیرت را غربال کند
کد خبر: 4168090
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

انقلاب اسلامی توانست خواص بی بصیرت را غربال کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: در فتنه‌ها وجهه اصلی انسان‌ها مشخص می‌شود که در این راستا پیچ و خم‌های تاریخی که انقلاب اسلامی ما با آن روبرو شد، توانست خواص بی‌بصیرت را غربال کند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، 19  شهریور در جمع گروهی از پایوران سپاه استان با اشاره به صفات بارز ولایتمداران گفت: در تمام طول تاریخ برخی خواص از کاروان ولایت جا مانده‌اند.

وی ادامه داد: در فتنه‌ها وجهه اصلی انسان‌ها مشخص می‌شود که در این راستا پیچ و خم‌های تاریخی که انقلاب اسلامی ما با آن روبرو شد، توانست خواص بی‌بصیرت را غربال کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به ایام اربعین، متذکر شد: حسینی شدن شاید کار راحتی باشد چرا که انسان کافی است معرفت به امام (ع) را در دل پرورش دهد اما حسینی ماندن دشوار است.

حسینی دیباجی افزود: بسیار کسانی بودند که در تمام طول عمرشان برای اسلام خدمت کرده بودند اما در روز عاشورا درست در نقطه مقابل حق ایستادند و خط پایانی بر عاقبت بخیری شان کشیدند.

وی از تمام خادمان حسینی که در برپایی راهپیمایی اربعین حسینی و همچنین موکب‌های خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) در استان، مرز مهران و کشور عراق تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha