اقتدار جبهه‌ مقاومت برگرفته از مکتب سلیمانی است
کد خبر: 4173724
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
استاندار سمنان:

اقتدار جبهه‌ مقاومت برگرفته از مکتب سلیمانی است

استاندار سمنان با بیان اینکه اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم اشغالگر اسرائیل، برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت مردم مظلوم فلسطین است.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، 16 مهر در آیین زنگ مقاومت در حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی و جبهه مقاومت اسلامی در دبیرستان دوره اول شهید بهشتی سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ موشک مقاومت در روز گذشته به سمت سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل پرتاب شد گفت: این عملیات گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.

استاندار سمنان ادامه داد: اقتدار امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب شهید سلیمانی است.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه روز گذشته باید در تاریخ جهان اسلام روز رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، وحشت و شوکه شدن رژیم غاصب اسرائیل ثبت شود افزود: جبهه مقاومت از غزه دلاور صدها موشک را به سمت سرزمین اشغالی فلسطین و رژیم غاصب پرتاب کرد.

هاشمی متذکر شد: در حملات مقتدرانه روز گذشته جبهه مقاومت، ده‌ها نفر از رژیم غاصب اسرائیل کشته و صدها نفر به اسارت گرفته شده و چندین فرمانده نظامی به هلاکت رسیدند و بسیاری نیز مفقود هستند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب اسرائیل از زمین، زیر زمین، دریا، هوا، غزه و کرانه باختری توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرارگرفته اظهار کرد: باید به روزی برسیم که نماز را در مسجد الاقصی که محور وحدت جهان اسلام است اقامه کنیم که بر این اساس بیش از ۸۰ سال اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل فلسطین به دست مردم غیور آن مدیریت شود.

استاندار سمنان در خصوص توانمندی‌های جبهه مقاومت در اجرای طوفان‌الاقصی در روز گذشته اشاره کرد و افزود: نیروهای محور مقاومت از طریق حملات سایبری سامانه دفاعی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را از کار انداختند و این سامانه در روز گذشته عمل نکرد، این تنها بخشی از توانایی و قدرت جبهه مقاومت است.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha