تبلیغ، نیازمند مطالعه و آشنایی با فضای رسانه‌ای است
کد خبر: 4174763
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تبلیغ، نیازمند مطالعه و آشنایی با فضای رسانه‌ای است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه برگزاری جلسات صمیمانه مباحثه، تفسیر و کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه مفید است، گفت: تبلیغ در عصر فعلی یک موضوع ظریف و نیازمند مطالعه و پشتوانه علمی و آشنایی با فضای رسانه‌ای است که طلاب به این موضوع هم باید توجه داشته باشند.

دیدار طلاب حوزه علمیه سمنان با حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، عصر روز گذشته، 19 مهرماه در دیدار با جمعی از مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه صادقیه و امام علی بن موسی الرضا(ع) سمنان در خصوص ویژگی طلاب و مبلغان دینی خوب، گفت: طلاب و مبلغان دینی باید نسبت به موضوعات و مسائل مختلف آگاهی داشته باشند.

وی حضور فعال طلاب در طرح‌هایی مانند «هجرت» و «امین» را دارای برکات خوبی به لحاظ تربیتی و ترویجی و تبیینی دانست و گفت: باید از ظرفیت این طرح‌ها به خوبی بهره برد.

امام جمعه سمنان اصلی‌ترین بعد شخصیتی طلاب را در تعاملات روزمره اساتید و مربیان برشمرد و افزود: مباحثه با راهبری که اساتید حوزه علمیه دارند می‌تواند در زمینه تربیت طلاب خوب حائز اهمیت باشد.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه برگزاری جلسات صمیمانه مباحثه، تفسیر و کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه بسیار مفید است، اظهار کرد: تبلیغ در عصر فعلی یک موضوع ظریف و نیازمند مطالعه و پشتوانه علمی و آشنایی با فضای رسانه‌ای است که طلاب به این موضوع هم باید توجه داشته باشند.

امام جمعه سمنان تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و افزایش مهارت‌های عمومی و تخصصی طلاب، را یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر تحصیل در مدارس علمیه دانست.

انتهای پیام
captcha