تجمع سمنانی‌ها در حمایت از مردم غزه
کد خبر: 4176626
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

تجمع سمنانی‌ها در حمایت از مردم غزه

مردم نمازگزار و متدین استان سمنان در پشتیبانی از مردم مظلوم غزه، امروز، ٢٨ مهرماه تجمع اعتراضی دیگری را برگزار کردند.

تجمع سمنانی‌ها در حمایت از مردم غزه

به گزارش ایکنا از سمنان، همزمان با نماز جمعه این هفته استان سمنان، در ۲۱ شهر تجمع اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار شد و مردم متدین و خداجوی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

این دومین تجمع بزرگ مردم استان سمنان از زمان حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی است که با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

مردم نمازگزار سمنان در مصلاهای استان طنین الله‌ اکبر سر داده و یک بار دیگر نشان دادند که پشتیبان مردم غزه هستند که در این راستا مردم متدین استان با چفیه‌های فلسطینی در نماز جمعه این هفته حاضر شدند تا نشان دهند که همدل و همراه با مردم فلسطین هستند.

حمل پلاکاردهایی با تمثال شهید سلیمانی و امامین انقلاب و همچنین تصاویری از جنایت‌های اسرائیل از سوی مردم، از جمله بخش‌های ویژه این مراسم بود که با شعارهای ضد استکباری مردم همراه شد.

مردم استان شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و خواستار شکستن سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های اسرائیل غاصب شدند. حضور جوانان و نوجوانان با پرچم‌های حماس از جمله بخش‌هایی بود که به زیبایی‌های این مراسم افزود.

حضور اقشار مختلف مردم، ورزشکاران با لباس‌های ورزشی، بانوان، دانشجویان، طلاب و روحانیان، کارمند و کارگر و هنرمندان از دیگر بخش‌های ویژه این گردهمایی اعتراضی بود.

انتهای پیام
captcha