اسرائیل جهان اسلام را علیه خود متحد کرده است
کد خبر: 4179586
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
امام جمعه میامی:

اسرائیل جهان اسلام را علیه خود متحد کرده است

امام جمعه میامی به پیامدهای جنایت اسرائیل اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از یک طرف فلسطین را عصبانی می‌کند و از سوی دیگر تمام جهان اسلام را علیه خود متحد کرده است.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی، امروز، 12 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: هدف دشمن از جنگ نرم، جوانان است که می‌خواهند مردم را از عرصه جهاد دور کنند در حالی که تمام جوانان ایران درس مقاومت فرا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: تلاش غرب ترویج زندگی غربی در ایران است که در این راستا می‌خواهند بی بند و باری را وارد زندگی جوانان ایران اسلامی کنند که دشمن همه توان‌ها را به کار گرفته و در مقابل باید ما هم از همه ظرفیت و توان بهره‌گیری کنیم.

امام جمعه میامی به دیدار چند روز قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانش‌آموزان، اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که دانش‌آموزان تحلیل داشته باشند و این نشان از اهمیت تحلیل وضعیت است.

عزیزی به پیامدهای جنایت رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و بیان داشت: اسرائیل با این جنایت‌ها از یک طرف فلسطین را عصبانی می‌کند و از سوی دیگر تمام جهان اسلام را علیه خود متحد کرده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان سیلی محکمی به آمریکا و اروپا خواهند زد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها با این جنایت‌ها، حقانیت فلسطینی‌ها را به مردم جهان نشان دادند و مردم خودشان هم علیه کشور آمریکا و اسرائیل شوریده شده است.

امام جمعه میامی با اشاره به اهمیت نماز و با بیان اینکه سینه زدن در ماه محرم و اشک برای سید الشهدا بدون خواندن نماز هیچ ارزشی ندارد، افزود: کسی که نماز نمی‌خواند شفاعت اهل بیت (ع) را نخواهد داشت.

عزیزی با بیان اینکه مقدمه پذیرش گریه بر سید الشهدا(ع) نماز است، افزود: خمس و زکات جز واجبات هستند اما اگر نماز انسان قبول شود، اعمال انسان هم قبول خواهد شد و راه ورود به بهشت خواندن نماز است.

انتهای پیام
captcha