انتظار مردم از مدیران مقاومت در مقابل بی‌عدالتی‌هاست
کد خبر: 4188052
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
امام جمعه موقت سمنان:

انتظار مردم از مدیران مقاومت در مقابل بی‌عدالتی‌هاست

حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور با بیان اینکه انتظار مردم از مدیران مقاومت مقابل ظلم و بی‌عدالتی‌هاست، گفت: با نشستن در گوشه دنج شجاعت و تقوا حاصل نمی‌شود و باید در اجتماع و میان مردم بود.

حجت الاسلام قدس پور امام جمعه موقت سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور، امام جمعه موقت سمنان، ظهر امروز، 24 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بالاترین توفیق خدمت به مردمی است که پا به رکاب نظام هستند، گفت: انتظار مردم در مقابل پاسخگویی مناسب و خدمت‌رسانی مطلوب از سوی مدیران است.

وی با بیان اینکه سرعت برخی طرح‌ها برای استان سمنان بسیار کند است که در این راستا یکی از انتظارات مردم تکمیل مصلای سمنان است، افزود: برخی پروژه‌ها سریع به نتیجه می‌رسند، اما در مقابل طرح‌هایی مانند مصلا همچنان مسکوت ماندند. مردم انتظار دارند تا احساس مسئولیت در مدیران استان سمنان بیشتر دیده شود.

حجت‌الاسلام قدس‌پور با بیان اینکه دیگر انتظار مردم از مدیران مقاومت مسئولان مقابل ظلم و بی‌عدالتی‌هاست، یادآور شد: با نشستن در گوشه دنج شجاعت و تقوا حاصل نمی‌شود و باید در اجتماع و میان مردم بود.

به گفته وی سکوت برابر عملکرد نامطلوب مدیران جایز نیست و باید به محض مشاهده برای بهبود عملکرد و تسریع خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، نظرات انتقال یابد.

انتهای پیام
captcha