دشمنان به دنبال نابود کردن ارزش‌های اصیل جوامع اسلامی هستند
کد خبر: 4192713
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) سمنان:

دشمنان به دنبال نابود کردن ارزش‌های اصیل جوامع اسلامی هستند

جواد زراعی با بیان اینکه آموزش از موضوعات بسیار مهمی است که یک جامعه به آن نیازمند است و همین امر منجر به پیشرفت کشور می‌شود، گفت: دشمنان به دنبال نابود کردن الگوها و ارزش‌های اصیل جوامع به‌ویژه جوامع اسلامی هستند.

جواد زراعی، فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، جواد زراعی، فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) سمنان، 17 دی‌ماه در جمع مسئولان معاونت‌ها و فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع) استان گفت: کشورهای سلطه‌طلب غرب سه موضوع را برای تسلط بر کشورهای به اصطلاح جهان سوم در دستور کار قرار داده‌اند تا از پیشرفت آنها جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: آموزش یکی از این مواردی است که دشمنان می‌گویند جهت جلوگیری از پیشرفت یک کشور باید جلوی آموزش مردم را بگیریم و این کشورها نباید افراد متخصص داشته باشند.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) سمنان با تأکید بر اهمیت مقوله آموزش و کارآمدی آن در شرایط مختلف بیان کرد: موضوع و مسئله آموزش از موضوعات بسیار مهمی است که یک جامعه به آن نیازمند است و همین امر منجر به پیشرفت کشور می‌شود.

زارعی با اشاره به جایگاه و ارزش مادر گفت: دشمنان می‌خواهند این ارزش را از کشورهای به اصطلاح جهان سوم بگیرند که فکر این قشر از جامعه را به اموری غیر از فرزندآوری و تربیت فرزند مشغول کنند.

به گفته وی دشمنان به دنبال نابود کردن الگوها و ارزش‌های اصیل جوامع به‌ویژه جوامع اسلامی هستند که در این راستا شهید سلیمانی نماد مقاومت است و از این روست که دشمنان سعی دارند چهره وی را مخدوش کنند.

انتهای پیام
captcha