ستاد مشارکت مردمی در انتخابات سمنان تشکیل شد
کد خبر: 4194217
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

ستاد مشارکت مردمی در انتخابات سمنان تشکیل شد

استاندار سمنان از تشکیل ستاد موسوم به تحقق مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، 25 دی‌ماه در سخنانی بر راهکارهای ارتقای مشارکت‌های مردمی در انتخابات تأکید کرد و گفت: ستادی با نام تحقق مشارکت قوی مردم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان سمنان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اقشار مختلفی حدود ۱۲۰ قشر در جامعه در سراسر استان سمنان شناسایی شده‌اند که به‌صورت جداگانه برای این اقشار جلسات مختلفی برگزار شده و تقریباً ستاد انتخابات روزانه میزبان نشست‌های تبیینی با حضور این اقشار و گروه‌هاست.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه فرهنگیان، اعضای هلال احمر، کشاورزان در زمره این اقشار هستند، یادآور شد: فضا برای مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات آماده است که در این راستا با دعوت از مردم شاهد حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

هاشمی رسانه‌ها را یکی از مهمترین ابزار تأثیرگذار در ارتقای مشارکت قوی و مردمی در انتخابات برشمرد و از آنها خواست تا نسبت به اقدامات صورت گرفته در نظام اسلامی ایران به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام
captcha