کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی در سمنان راه‌اندازی شد
کد خبر: 4194424
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی در سمنان راه‌اندازی شد

در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و رئیس ستاد انتخابات سمنان، کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه اصلی استان سمنان راه‌اندازی شد.

شرکت در انتخابات

به گزارش ایکنا از سمنان، عبدالرضا دهرویه، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان، امروز، 27 دی‌ماه در آیین راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه اصلی استان که با حضور حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: این کانال‌ها با هدف انعکاس برنامه‌های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های استان به چهار حوزه اصلی و چهار حوزه انتخابیه فرعی، تقسیم شده که در این راستا امروز شاهد افتتاح کانال‌های تبلیغاتی انتخابات استان سمنان هستیم.

دهرویه با بیان اینکه این کار برای اولین‌بار با اقدامات جهادی و شبانه‌روزی محقق شده است، متذکر شد: امیدواریم این اقدام مبارک باعث مشارکت قوی و انتخاب دقیق‌تر مردم در انتخابات پیش رو شود. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان با تأکید بر اینکه از امروز کانال‌های تبلیغات انتخاباتی از شش فرستنده اصلی در استان و ده‌ها فرستنده در نقاط مختلف استان پخش خواهند شد، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این کانال‌های تبلیغاتی، برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تولیدشده توسط هر نامزد انتخابات سه بار در روز پخش خواهد داشت. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان به تعامل و همفکری بالای مدیران برای برپایی انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم در استان تأکید کرد و گفت: ظرفیت و فضای استان با مدیریت استاندار سمنان و راهبری‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان برای تحقق چهار راهبرد مورد تأکید مقام معظم رهبری به‌کار گرفته شده است.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha