رقابت 120 نامزد انتخابات مجلس در سمنان
کد خبر: 4195482
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

رقابت 120 نامزد انتخابات مجلس در سمنان

دبیر ستاد انتخابات سمنان گفت: مجموعاً ۱۲۰ نفر در چهار حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی استان رقابت می‌کنند.

حسین شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حسین شجاعی، دبیر ستاد انتخابات سمنان، امروز، سوم بهمن‌ماه در سخنانی با اشاره به اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص تأیید صلاحیت داوطلبان حضور در انتخابات مجلس گفت: پس از رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای نگهبان نظر نهایی خود را در خصوص چهار حوزه انتخابیه استان سمنان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بعد از تصمیم شورای نگهبان در نهایت ۹ نفر از داوطلبان تأیید صلاحیت شدند، اظهار کرد: تعداد نامزدهای انتخاباتی استان سمنان از ۱۱۱ نفر به ۱۲۰ نفر افزایش پیدا کرد.

دبیر انتخابات استان سمنان با تأکید بر اینکه این افراد در نهایت در انتخابات 11 اسفند‌ماه در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان با هم به رقابت خواهند پرداخت، متذکر شد: تکلیف چهار کرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان با رأی مردم در اسفندماه امسال روشن می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه با تأیید صلاحیت شورای نگهبان، چهار نفر به نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه افزوده شد، اظهار کرد: دو نفر در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی افزوده شدند.

به گفته وی با تأیید شورای نگهبان دو نفر از حوزه انتخابیه دامغان و یک نفر نیز در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان به رقابت انتخاباتی استان سمنان افزوده شدند که در این راستا رسیدگی به اعتراضات داوطلبین تا ۱۹ بهمن توسط شورای محترم نگهبان ادامه دارد در نتیجه امکان تغییر فهرست بازهم وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است.

انتهای پیام
captcha