مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 4197897
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
امام جمعه آرادان:

مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا با بیان اینکه مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: برای امیدافزایی در جامعه باید دستاوردها و اقدامات دولت بیان شود.

حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان، صبح امروز، 15 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های دهه فجر شهرستان آرادان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: برای امیدافزایی در جامعه باید دستاوردها و اقدامات دولت بیان شود.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم اقدامات و کارهای زیربنایی بسیار خوبی انجام داده است که ضرورت دارد این اقدامات در بین مردم تبیین شود.

امام جمعه آرادان با تأکید بر اینکه همه وظیفه داریم این عملکردها را برای مردم بازگو کنیم، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان، به تبیین دستاوردها می‌پردازند. همه ما در قبال انجام جهاد تبیین وظیفه داریم.

شریفی‌نیا با بیان اینکه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها دارای رتبه برتر است، متذکر شد: بسیاری از مردم از این دستاوردها بی‌اطلاع هستند که در این راستا دشمن در پی اقدامات تخریبی برای ایجاد یأس در جامعه و به‌ویژه در جوانان است.

علی رضوانی، سرپرست فرمانداری آرادان نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این اعتبار نسبت به سال قبل رشد کمی و کیفی خوبی را در پروژه‌ها داشته است.

انتهای پیام
captcha