ناامیدسازی مردم از مشارکت در انتخابات یکی از اهداف دشمنان است
کد خبر: 4200144
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

ناامیدسازی مردم از مشارکت در انتخابات یکی از اهداف دشمنان است

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه ناامیدسازی مردم از مشارکت در انتخابات مهم آینده یکی از اهداف دشمنان است، گفت: زیرا دشمنان نمی‌خواهند که این انتخابات با حضور بالای مردم و مشارکت قوی ایرانیان برگزار شود.

حجت الاسلام مطیعی امام جمعه سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز 27 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم و حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب این روزها به طور جدی فعال شده‌اند تا سبب ناراضی کردن مردم شوند و حضور آنها را پای صندوق‌های رأی کاهش دهند.

وی افزود: ناامیدسازی مردم از مشارکت در انتخابات مهم آینده یکی از اهداف دشمنان است که به طور جدی این روزها آن را پیگیری می‌کنند که در این راستا انتخابات آینده از جهات بسیاری اهمیت فراوانی دارد زیرا دشمنان نمی‌خواهند که این انتخابات با حضور بالای مردم و مشارکت قوی ایرانیان برگزار شود.

حجت‌الاسلام مطیعی از حضور گسترده مردم استان سمنان در راهپیمایی‌های باشکوه ۲۲ بهمن در اقصی نقاط کشور  قدردانی کرد و گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم استان سمنان نیز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گفته وی؛ مردم امسال هم نشان دادند که هرگز از آرمان‌های والای امام راحل، شهدای انقلاب و منویات رهبری دست نخواهند کشید و همواره با حضور در میدان، پاسخ محکمی به دشمنان اسلام، انقلاب و ایران خواهند داد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه امسال حضور گسترده‌ای از سوی نوجوانان و جوانان در جشن‌های ۲۲ بهمن و دهه مبارکه فجر را شاهد بودیم، متذکر شد: دشمن هرگز حضور مردم در اعیاد ملی را نمی‌پذیرد و از این‌ رو، تلاش می‌کند تا با ترفندهای مختلف، این حضور گسترده و حمایت یکپارچه مردم از انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند.

انتهای پیام
captcha