آزمون پویش حفظ سوره‌های قرآنی در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200283
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

آزمون پویش حفظ سوره‌های قرآنی در سمنان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برگزاری اولین آزمون پویش حفظ قرآن‌کریم ویژه کارکنان این اداره‌کل خبر داد.

مجتبی نورمحمدی مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برگزاری اولین آزمون پویش حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره‌کل خبر داد و گفت: این آزمون با شرکت کارکنان و نیز پرسنل دستگاه‌های خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی مانند حج و زیارت، کتابخانه‌های عمومی، اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون ساعت 10 صبح دوشنبه، 30 بهمن‌ماه در نمازخانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود که در این راستا کسانی که در سایت حمد ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: این آزمون در خصوص حفظ سوره‌های قرآن‌ کریم برگزار و به افرادی که در آن موفق شوند هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.

به گفته وی براساس پویش حفظ سوره‌های قرآنی در هر ماه یک سوره در قالب این پویش به مسابقه گذاشته می‌شود و به برترین‌ها جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha