جلسات تبیینی انتخابات در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200480
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

جلسات تبیینی انتخابات در سمنان برگزار می‌شود

استاندار سمنان با بیان اینکه جلسات تبیینی انتخابات با اقشار و گروه‌های مختلف مردم در سمنان برگزار می‌شود گفت: در ۱۱ اسفندماه با توجه به کلیدواژه‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب شاهد تحقق مشارکت قوی مردم در انتخابات خواهیم بود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، شب گذشته، 28 بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه اصلاح فرهنگ، نظام و مملکت اسلامی را ارتقا می‌دهد، گفت: توجه به پایه‌های فرهنگ، کشور را به سمت ترقی و پیشرفت سوق می‌دهد و مبدأ تحول خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری مطلوب، راه‌اندازی یک بازخورد از فرهنگ عمومی در سطح جامعه است که باید تبلیغ و ترویج شود، اظهار کرد: اهداف عالی جلسات شورای فرهنگ عمومی، تقویت معروف‌های جامعه و کمرنگ کردن منکرهاست.

هاشمی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی به معنای واقعی کلمه باید بتواند در قالب یک پارلمان فرا‌قوه‌ای فرهنگی در هدایت‌گری جامعه نقش‌آفرینی کند، ادامه داد: انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در این راستا همه ما وظیفه تسهیل‌گری زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را برعهده داریم.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه جلسات تبیینی انتخابات با اقشار و گروه‌های مختلف مردم در دستور کار استان قرار دارد، یادآور شد: در ۱۱ اسفندماه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مشارکت قوی مردم در انتخابات تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha