انتخابات از سرمایه‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4201507
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

انتخابات از سرمایه‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه دامغان با بیان اینکه انتخابات از سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: مردم با بررسی و تحقیقات تلاش کنند کاندیدا اصلح را شناسایی و به او رأی دهند.

حجت الاسلام رستمیان امام جمعه دامغان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه دامغان، امروز، 4 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، گفت: نامزدها و هواداران آنها باید در طول ایام فعالیت تبلیغاتی اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های ما به نامزدها و طرفداران آنها این است که در تبلیغات اسراف نکنند که در این راستا رعایت اخلاق و تقوای الهی در تبلیغات نامزدها بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام رستمیان با تأکید بر اینکه نامزدها و طرفداران آنها از تخریب پرهیز کرده و تلاش کنند که مردم را به پای صندوق‌های رأی جذب کنند تا مشارکت بالا برود اظهار کرد: نامزدها همچنین برای برون رفت از مشکلات برنامه ارائه کنند.

به گفته وی؛ حل مشکلات به منابع مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیازمند برنامه‌ریزی است که البته انجام آن هم از عهده یک نفر خارج است در نتیجه باید همه همراهی کرده و با هم در راستای اعتلای دامغان تلاش کنند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه انتخابات از سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: مردم با بررسی و تحقیقات تلاش کنند کاندیدا اصلح را شناسایی و به او رأی دهند.

انتهای پیام
captcha