مردم برای سربلندی نظام اسلامی همواره در میدان هستند
کد خبر: 4201994
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
فرماندار شاهرود:

مردم برای سربلندی نظام اسلامی همواره در میدان هستند

ابوطالب جلالی با بیان اینکه مردم شاهرود همواره در انتخابات مختلف پیشگام بوده‌ و حضور پرشوری داشته‌اند، گفت: مردم برای سربلندی نظام اسلامی همواره در میدان هستند و در روز 11 اسفندماه نیز به خوبی پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.

ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود، امروز، هفتم اسفندماه در سخنانی با اشاره به روز 11 اسفند، روز مشارکت ملی و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات یک لطف الهی و برگزاری آن در طول سال‌های بعد از انقلاب، تحقق وعده خداوند است.

وی افزود: انتخابات برکات و ثمرات خوبی را در دوران بعد از انقلاب اسلامی داشته که در این راستا علاوه بر این برکات  انتخابات یک جشن سیاسی برای مردم است که مرتبط با همه آحاد جامعه است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات حتی سبب همراهی کودکان و نوجوانان نیز می‌شود و این از یک شور حضور بر می‌آید، متذکر شد: مردم ما در حمایت از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالق حماسه‌های بزرگی بوده‌اند.

جلالی با بیان اینکه مردم شاهرود همواره در انتخابات مختلف پیشگام بوده‌ و حضور پرشوری داشته‌اند، اظهار کرد: مردم برای سربلندی نظام اسلامی همواره در میدان هستند و در روز 11 اسفندماه نیز به خوبی پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.

وی خواستار تبیین ضرورت مشارکت از سوی گروه‌های مردمی، خبرنگاران و رسانه‌ها، کسانی که دارای تریبون هستند شد.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha