انتخابات زمان تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهداست
کد خبر: 4202763
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

انتخابات زمان تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهداست

استاندار سمنان عرصه انتخابات را زمان تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: مردم با استفاده از حق رأی خود طی نخستین فرصت در انتخابات شرکت کنند.

رای دادن سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 11 اسفندماه در جریان بازدید از روند انتخابات و انداختن رأی خود به صندوق در محل مسجد المهدی شهر سمنان با بیان اینکه ۶۸۱ شعبه اخذ رأی در سراسر استان فعال است، گفت: از مردم استان سمنان خواستارم در ساعات اولیه با استفاده از حق رأی خود در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: مردم استان سمنان در همه عرصه‌ها به ویژه انتخابات خوش درخشیدند که در این راستا امروز نیز از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری شاهد این حماسه حضور هستیم.

استاندار سمنان انتخابات را آزمونی برای تجدید پیمان با آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا برشمرد و افزود: امروز مردم استان سمنان بار دیگر ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب ایستادند.

هاشمی متذکر شد: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب مردم استان سمنان مردم همیشه در صحنه هستند، که بر این اساس امروز مشارکت حماسی را از همین مردم شاهد خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از رسانه‌ها و گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات، اظهار کرد: سمنان اولین استانی که به صورت بر خط به وزارت کشور متصل شده و فرایند انتخابات در آن به بهترین نحو در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha