مشارکت مردم در انتخابات برخاسته از بصیرت و دین‌مداری است
کد خبر: 4203703
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مشارکت مردم در انتخابات برخاسته از بصیرت و دین‌مداری است

حجت‌الاسلام علی رضایی گفت: باید قدردان حماسه بزرگ مشارکت مردم ایران در انتخابات 11 اسفندماه باشیم زیرا این حرکت باشکوه برخاسته از بصیرت، دین‌مداری و ولایت‌محوری ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، 14 اسفندماه در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه استان سمنان گفت: باید قدردان حماسه بزرگ مشارکت مردم ایران در انتخابات 11 اسفندماه باشیم زیرا این حرکت باشکوه برخاسته از بصیرت، دین‌مداری و ولایت‌محوری ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان از ماه‌ها قبل و در یک جنگ ترکیبی پیچیده به دنبال تحریم انتخابات و خدشه به امنیت کشور بودند که این حضور حداکثری دشمنان را از توطئه و دسیسه علیه انقلاب اسلامی ایران مأیوس و ناامید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در واقع پیروزی ملت ایران در مقابل دشمن است، یادآور شد: مردم سمنان همواره به دین و دیانت، علم و دانش و ابتکار و خلاقیت شهرت دارند و مردم استان سمنان با حضوری باشکوه در انتخابات اخیر نماد حاکمیت مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

رضایی ضمن تبریک به منتخبان مردم استان سمنان گفت: نمایندگان منتخب باید دقت کنند مسیری که حرکت می‌کنند در مسیر ولایت و تابعیت از انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های آن باشد و اگر این مسیر را ادامه دهند اعتلای نظام را در عرصه‌های مختلف مادی و معنوی شاهد هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نمایندگان منتخب مردم باید موانعی که در مسیر پیشرفت انقلاب وجود دارد را باید شناسایی کنند و با طرح و برنامه برای رفع این موانع به بهبود فرآیند خدمت‌گزاری توسط قوه مجریه کمک کنند.

یادآور می‌شود، تجلیل از خانواده معظم شهید محمد پازوکی طرودی و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از جمله برنامه‌های شاخص در این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha