اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سمنان
کد خبر: 4208369
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از برپایی راهپیمایی روز قدس در استان با حضور مردم روزه‌دار و متدین خبر داد.

حجت الاسلام خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، امروز، 15 فروردین‌ماه در سخنانی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان گفت: این راهپیمایی با توجه به جنایت دو روز گذشته اسرائیل در کنسولگری ایران در سوریه، حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: روز قدس یادگار گرانقدر امام(ره) و نشان‌دهنده درایت و آینده‌بینی ایشان بود که در این راستا راهپیمایی روز قدس جمعه در سمنان از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن دعوت از آحاد مردم استان برای حضور در این راهپیمایی مهم متذکر شد: راهپیمایی روز قدس در شاهرود از مسجد موسی بن جعفر(ع) بلوار مصطفی خمینی(ره) تا مصلای بزرگ پیامبر اعظم(ص) و در ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

خرمیان با بیان اینکه مردم دامغان راهپیمایی روز قدس را جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهند کرد، یادآور شد: در میامی این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام رضا(ع) تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

به گفته وی راهپیمایی روز قدس در گرمسار ساعت ۱۰:۳۰ از میدان انقلاب تا مسجد جامع برگزار خواهد شد، که مردم مهدیشهر ساعت ۱۰:۳۰ جمعه از میدان امام رضا(ع) به سمت حسینیه المهدی(عج) راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در آرادان هم از ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود، بیان کرد: مسجد صاحب‌الزمان(عج) میعادگاه نماز جمعه ادامه خواهد داشت و در سرخه نیز مراسمی از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولیعصر(عج) تا حسینیه شهدا برگزار می‌شود.

خرمیان از تدارک برنامه‌های مختلف مانند ایستگاه نقاشی، ایستگاه سلامت، احکام شرعی در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان خبر داد و گفت: راهپیمایی سال جاری به واسطه جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه و همچنین ترورهای رژیم تروریستی صهیونیستی در سوریه علیه مقامات ایرانی، حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha