حضور باشکوه سمنانی‌ها در راهپیمایی روز قدس + فیلم
کد خبر: 4208707
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

حضور باشکوه سمنانی‌ها در راهپیمایی روز قدس + فیلم

راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شد تا مردم این استان با حضور گسترده خود نشان دهند که مدافع مردم مظلوم فلسطین هستند.

راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا از سمنان، همزمان با صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم متدین و روزه‌دار استان سمنان با در دست داشتن تصاویر شهدای جبهه مقاومت و تراکت‌های مرگ بر اسرائیل در محل‌های از پیش تعیین شده حضور یافتند.

شروع راهپیمایی روز قدس در برخی شهرستان‌های استان سمنان مانند شاهرود ساعت ۱۰ صبح و در دیگر نقاط ساعت ۱۰:۳۰ بود و در شهرستان آرادان نیز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ در حال برگزاری است.

همچنین خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اقصی‌نقاط استان سمنان کم کم مملو از جمعیت شده و چادرها و ایستگاه‌هایی نیز در مبدأ و مقصد راهپیمایی روز قدس ایجاد شده و خدمات فرهنگی، مسائل دینی در آنها ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود با توجه به اینکه امسال به واسطه جنایت تروریستی اسرائیل علیه فرماندهان سپاه قدس در سوریه که منجر به شهادت شهید رضی موسوی و شهید زاهدی شد مردم به‌صورت خودجوش در ابتدای مسیرها حضور یافته و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

در ابتدای مسیرهای راهپیمایی ایستگاه نقاشی کودکان، نقاشی پرچم ایران و فلسطین روی چهره کودکان، توزیع پلاکاردهای ضد استکباری، پرچم‌های ایران، تراکت‌های زرد رنگ بزرگی که روی آنها مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، وجود دارد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار شد و مردم دامغان نیز ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه راهپیمایی کرده و در میامی این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا(ع) تا مسجد جامع در حال برگزاری است.

راهپیمایی روز قدس در گرمسار ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب تا مسجد جامع برگزار شده و مردم مهدیشهر ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه از میدان امام رضا(ع) به سمت حسینیه المهدی(عج) راهپیمایی کردند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در سرخه نیز از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولیعصر(عج) تا حسینیه شهدا برگزار شد.

اجرای سرودهای حماسی و تولیدات مرتبط با روز جهانی قدس و پویش‌های مختلف از جمله عکاسی از حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تا پویش دعوت با موضوع دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی از جمله ویژه‌برنامه‌های این روز در استان سمنان بود که با استقبال خوبی همراه شده است.

انتهای پیام
captcha