افتتاح 72 پروژه سازندگی زنجان در ششم آذرماه
کد خبر: 3766169
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

افتتاح 72 پروژه سازندگی زنجان در ششم آذرماه

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ششم آذرماه شاهد افتتاح ۷۲ پروژه به‌ صورت ویدئو کنفرانس در استان خواهیم بود.

افتتاح 72 پروژه سازندگی زنجان در ششم آذرماهبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی 30 آبان‌ماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان بصیرت دینی و سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دادند و علی‌رغم همه کمبودها کارهای چشم‌گیری را از آن‌ها شاهد بودیم.
وی افزود: بسیج برای انجام رسالت خود با هیچ مانعی مواجه نبوده است، چنانچه بخشی از بسیجیان در گردان‌های امام حسین (ع) تیپ انصارالمهدی (عج) در حد یک لشکر سازماندهی شده و آماده هستند.
کرمی به نقش سازندگی بسیج اشاره کرد و گفت: گردان‌ها از آمادگی کافی نسبت به یگان‌های دیگر برخوردار هستند، زیرا گردان‌ها علاوه بر آمادگی در بخش‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز فعالیت می‌کنند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: در بحث اردوهای زیارتی و بازدید از مناطق غرب و جنوب کشور با وجود کمبود‌های مالی اجازه ندادیم اردوها نسبت به سال‌های اخیر کاهش یابد که خوشبختانه با پیگیری‌های چند ساله موفق به خریداری یک زائرسرای معنوی، تربیتی و تفریحی در شهر مقدس قم به ظرفیت ۲۹ واحد شدیم.
کرمی گفت: در تلاش هستیم با توجه بر ظرفیت بارگاه حضرت معصومه (س) و علما و مراجع تقلید در قم بتوانیم از محضر علمای این شهر بهره‌مند شویم.
این مسئول تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده بالغ بر بیست هزار عنوان کارهای فرهنگی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها و کانون‌های بسیج برگزار شده است که می‌توان به برنامه‌هایی چون یادواره‌ها شهدا، نشست‌های بصیرتی، آبروی محله و اعزام کاروان‌های راهیان‌نور اشاره کرد.
کرمی خاطرنشان کرد: به مناسبت  هفته بسیج ۱۲۰ عنوان در ۱۷۰۰ برنامه توسط بسیجیان اجرا خواهد شد. همچنین ششم آذرماه شاهد افتتاح ۷۲ پروژه به‌ صورت ویدئو کنفرانس در استان خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha