تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌های حج تمتع سمنان
کد خبر: 3824675
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌های حج تمتع سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت استان سمنان از تکمیل شدن ظرفیت تمام کاروان‌های حج تمتع در این استان خبر داد.

تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌های حج تمتع سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان سمنان خلیل دلپاک، مدیر این سازمان  شب گذشته، 14 تیر با اشاره به برنامههای هفته حج در استان سمنان، گفت: نشست تخصصی با کارگزاران حج امسال در هفته حج برگزار میشود و ابعاد مختلف این سفر معنوی موردبحث و بررسی قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه 26 تیرماه زمان اعزام نخستین کاروان استان سمنان به حج تمتع است، بیان کرد: هشت کاروان از این استان به حج تمتع اعزام میشوند.

دلپاک با اشاره به اینکه یکهزار و 60 زائر در قالب این کاروانها از استان سمنان به حج تمتع اعزام میشوند، متذکر شد: دو کاروان از سمنان، سه کاروان از شاهرود و دو کاروان از دامغان و یک کاروان از گرمسار راهی این سفر معنوی میشوند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با تأکید بر اینکه ظرفیت تمام کاروانهای حج تمتع استان تکمیل شده است، افزود: هشت جلسه توجیهی و آموزشی برای حجاج تشکیل شده است و تعدادی از زائران نیز مشکل پزشکی داشتند که افرادی جایگزین آن‌ها شدند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه دیدار با خانوادههای شهدای منا و مسجدالحرام در هفته حج انجام میشود، گفت: 6 خانواده شهید منا و مسجدالحرام در استان داریم که سه نفر از این شهدا در حادثه منا و سه نفر در حادثه مسجدالحرام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دلپاک از دیدار معاون استاندار سمنان با کارگزاران حج استان و دیدار با آیتالله شاهچراغی نماینده ولیفقیه در استان سمنان خبر داد و یاداور شد: برنامه ورزشی هم در راستای سلامت افراد در هفته حج برنامهریزی شده که این برنامه در قالب پیادهروی است.

انتهای پیام

captcha