برگزاری دوره آموزش مبلغین بومی اوقاف در سمنان
کد خبر: 3842267
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

برگزاری دوره آموزش مبلغین بومی اوقاف در سمنان

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری دوره آموزش روحانیون و مبلغین بومی اوقاف در سمنان خبر داد.

برگزاری دوره آموزش مبلغین بومی اوقاف در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان، امروز، 24 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: با هدف توانمندسازی و بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت مبلغین بومی، ائمه جماعات و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان دوره آموزشی مبلغین بومی اوقاف در امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انیکه این دوره آمورشی پنجشنبه ۲۸ شهریورماه با حضور مبلغین بومی، ائمه جماعات و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه در حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار خواهد شد افزود: این دوره به‌صورت کارگاهی و در قالب کلاس آموزشی با موضوع وقف و مشاوره، تدبر در قرآن، پاسخ‌گویی به احکام مبتلابه برگزار می‌شود.

عرفانی ادامه داد:  توانمندسازی مبلغین در برنامه‌های تبلیغی مخصوصاً در خیمه‌های معرفت از اهداف  برگزاری این دوره  است که  به‌منظور تبدیل‌شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه و تبلیغ و ترویج معارف قرآن و سنت اهل‌بیت علیهم‌السلام، در طول سال و برنامه‌های مناسبتی از ظرفیت مبلغین بومی استفاده می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان سمنان یادآور شد: روحانیون و مبلغین مستقر و اعزامی به امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان تلاش می‌کنند با برپایی مجالس مختلف، راه‌اندازی ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی و رفع شبهات و ارائه مشاوره در جهت ترویج و گسترش فرهنگ وقف  به جوانان پاسخگوی نیازهای فعلی و آینده جامعه شوند.

انتهای پیام

captcha