استمرار اهداف قیام امام حسین(ع) از برکات فرهنگی اربعین است
کد خبر: 3842683
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

استمرار اهداف قیام امام حسین(ع) از برکات فرهنگی اربعین است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی استاندار سمنان، گردهمایی اربعین را موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه دانست و گفت: برکت فرهنگی اربعین به‌نوعی رگه‌های سیاسی را نیز در خود گنجانده و آن‌ها، تداوم، استمرار و زنده‌بودن اهداف قیام امام حسین(ع) در طول تاریخ است.

مهمترین برکت اربعین؛ تداوم و زنده‌بودن اهداف قیام امام حسین (ع)

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، شب گذشته، 25 شهریورماه در بازدید از موکب فرهنگی رسانهای فجر سمنان با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین بزرگترین اقدام فرهنگی جهان شیعه است، گفت: هدف از پیادهروی اربعین ارسال پیام جهان تشیع و قیام امام حسین(ع) است و فعالیتهای موکب رسانهای فجر ابزار بسیار مناسبی برای تحقق این هدف مهم محسوب میشود.

وی تجمع و گردهمایی اربعین را موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه دانست و گفت: برکت فرهنگی اربعین بهنوعی رگههای سیاسی را نیز در خود گنجانده و آنها، تداوم و زندهبودن اهداف قیام امام حسین(ع) در طول تاریخ است.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه رسانه ملی به تنهایی قادر به پوشش کامل زیباییهای فضای فرهنگی اربعین نیست، یادآور شد: شناخت تکلیف بر انجام آن اولویت دارد و موکب رسانهای فجر نشان داده که در دریافت این شناخت پیش قدم بوده است. ‌

وی متذکر شد: رسانهای شدن ابعاد فرهنگی و اجتماعی اربعین در زمره فعالیتهای این موکب است که در این راستا رهبر انقلاب فرمودند که اگر رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده میگرفتم و این نشان از اهمیت این فضا و لزوم مدیریت مطلوب آن دارد؛ که میبایست مد نظر موکب رسانهای فجر واقع شود.

انتهای پیام

captcha