گسترش فعالیت‌های موکب فجر سمنان در سطح بین‌المللی
کد خبر: 3842686
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

گسترش فعالیت‌های موکب فجر سمنان در سطح بین‌المللی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی موکب رسانه‌ای فجر از افتخارات استان است، گفت: فعالیت‌های این موکب از ابعاد استانی به حیطه بین‌المللی گسترش یافته است.

گسترش فعالیت‌های موکب فجر سمنان در سطح بین‌المللی

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن اسلامی‌راد، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری، شب گذشته، 25 شهریور در بازدید از موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در بحث اربعین اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای شدن این جریان است، بیان کرد: نتیجه اقدامات جهادی دست‌اندرکاران موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر موجب شد تا فعالیت‌های این موکب از حیطه استانی به بین‌المللی گسترش پیدا کند. ‌

وی با بیان اینکه تلاش دست‌اندرکاران موکب رسانه‌ای فجر در ابتدا با ساده‌ترین امکانات و تجهیزات آغاز شد و اکنون به مرحله‌ای رسیده که موجب افتخار استان است، یادآور شد: حضور جوانان مؤمن و انقلابی در این موکب‌ها می‌تواند به پیشبرد اهداف این حماسه عظیم کمک کند.

مدیرکل دفتر امنیتی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه برای به ثمر رساندن موکب رسانه‌ای قدم‌های فرهنگی بزرگی برداشته شد، متذکر شد:  در این راستا  پوشش صحیح این رویداد می‌تواند توطئه‌های دشمن را مبنی بر کمرنگ جلوه دادن اربعین خنثی کند.

انتهای پیام

captcha