برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه سمنان
کد خبر: 3843854
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه سمنان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای همدلی دانش‌آموزان با نیازمندان است، گفت: جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان صبح امروز، 31 شهریوردر جمع خبرنگاران از برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه استان برگزار خبر داد و گفت: در این طرح دانش‌آموزان با اهدای وجه نقد یا لوازم‌التحریر به مدرسه در واقع به هم‌مدرسه‌ای‌های نیازمند خود کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در همان مدرسه صرف کودکان نیازمند می‌شود که طرح از دهم مهرماه آغاز و مردم نوع‌دوست استان سمنان می‌توانند کمک‌های خود را به یکی از پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کنند تا در آستانه سال نو در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان از تحت پوشش قرار گرفتن دو هزار دانش‌آموز و نزدیک به یک هزار دانشجو توسط این نهاد خبر داد و افزود: با مشارکت همه آحاد جامعه این تعداد دانش‌آموز و دانشجو می‌توانند از امکانات لازم برای ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

به گفته وی، برای حفظ کرامت دانش‌آموزان، خیران وسایلی را که تهیه می‌کنند باید درخور شأن این عزیزان باشد که در این راستا مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

قوسی متذکر شد: در نخستین مرحله جشن عاطفه‌ها ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد که بر این اساس انتظار می‌رود در مرحله دوم نیز شاهد حضور مردمی و پررنگ نهادها و مسئولان در این امر خیر و خداپسندانه باشیم.

انتهای پیام

captcha