اجرای پویش «نذر خون» در سمنان
کد خبر: 4207468
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

اجرای پویش «نذر خون» در سمنان

مدیرکل انتقال خون استان سمنان از مردم درخواست کرد تا در پویش نذر خون، به ویژه در میانه ماه رمضان شرکت کرده و با حضور در مراکز این سازمان، خون اهدا کنند.

اجرای پویش «نذر خون» در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان سمنان، محسن طاهریان، مدیرکل انتقال خون استان سمنان، امروز، 9 فروردین با بیان اینکه هر ساله سنت نذر خون در استان به ویژه در میانه ماه رمضان مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گیرد، گفت: امسال نیز پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان آماده دریافت خون از مردم هستند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز به واسطه تصادف‌های جاده‌ای نیاز بیماران و مصدومان به خون بیشتر هم می‌شود که در این راستا نیاز داریم که مردم استان به پایگاه‌ها مراجعه و خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان چهار پایگاه انتقال خون در سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان پذیرای مردم نیک‌اندیش استان است، افزود: مردم می‌توانند بعد از افطار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیز به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

طاهریان اهدای خون را نجات یک زندگی برشمرد و افزود: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است که نذر خون را به مثابه یک سنت نیک معرفی و تبیین کنند تا بتوانیم شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

به گفته وی؛ هر فردی که بالای ۱۸ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن دارد می‌تواند خون اهدا کنند، که کارشناسان انتقال خون در مراکز حضور داشته و مردم را راهنمایی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha