برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه سمنان
کد خبر: 4076043
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه سمنان

مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی استان سمنان از برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سمنان خبر داد و گفت: این مراسم در ۱۵۰ نقطه استان سمنان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس طالب‌بیدختی، مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی استان سمنان امروز، 14 مرداد، در جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سمنان خبر داد و افزود: این مراسم در ۱۵۰ نقطه استان سمنان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: پنج هزار دست لباس و سربند یا صاحب‌الزمان(ع) بین کودکان شرکت کننده در این همایش توزیع شد که در این راستا هدف برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی رساندن پیام مظلومیت امام حسین(ع) و طفل شیرخوار ایشان حضرت علی اصغر(ع) است تا جهانیان بتوانند با نهضت عاشورا و پیام امام حسین که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود آشنا شوند.

طالب‌بیدختی با اشاره به اینکه مادران طفل‌های شیرخوار در همایش شیرخوارگان حسینی هم‌صدا با رباب برای طفل شیرخوار کربلا مویه سر دادند یادآور شد: هر سال در این مراسم بانوان سمنانی نوزادان شیرخوار خود را در پیمان‌نامه‌ای نذر سربازی امام زمان (عج) کرده تا حضرت آن‌ها را حفظ کرده و آن‌ها فرزند ظهور باشند.

انتهای پیام
captcha